تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 می 2020 - 13:13

اصلاح ۵۸۰کیلومتر از راه های شریانی خوزستان

اصلاح ۵۸۰کیلومتر از راه های شریانی خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بهسازی ۵۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی خوزستان طی چهار ماه آینده گفت: تاکنون از این میزان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر در محورهای شریانی استان آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بهسازی ۵۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی خوزستان طی چهار ماه آینده گفت: تاکنون از این میزان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر در محورهای شریانی استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی در اولویت نخست این اداره کل قرار دارد اظهار کرد: هم‌ اکنون عملیات لکه گیری و  روکش آسفالت در محورهای شریانی استان خوزستان (اهواز – آبادان ، اهواز- باغملک – ایذه – دهدز، رامهرمز- بهبهان ، اهواز- سوسنگرد – چذابه،اهواز- شوشتر، هندیجان – دیلم و مسجدسلیمان – لالی) به طول ۲۸۰ کیلومتر  در حال انجام است .

وی افزود: عملیات بهسازی و بازسازی محورهای فرعی و روستایی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ به طول ۱۲۱ کیلومتر در حال انجام است  و پیش‌بینی می‌شود این عملیات طی مدت چهار ماه آینده به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اینکه ۵۸۰ کیلومتر از محورهای تحت پوشش این اداره کل نیازمند اصلاح هستند ، خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم داشت خرابی‌های موجود در مابقی محورها نیز با تزریق منابع مالی و اضافه شدن پیمانکاران و ظرفیت‌های امانی برطرف کنیم.

بهرامی نیا گفت: در راستایی طرح سراسری اصلاح روکش آسفالت راه های شریانی،  ۲۸ اکیپ راهداری اضطراری در کریدورهای شریانی خوزستان مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: وسعت، طول و اهمیت راه‌ها، قرار گرفتن در مسیر تردد زوار اربعین حسینی و حجم بالای ترانزیت کالا و مسافر کشور از جمله ویژگی‌ هایی است که وظیفه متولیان خدمات ‌رسان جاده ‌ای استان خوزستان  را بیشتر و مسئولیت آنها را برای تأمین سفری ایمن و روان سنگین‌تر می‌کند.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.