تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 می 2020 - 12:28

اختصاص دومین محموله سهمیه برنج به خوزستان

اختصاص دومین محموله سهمیه برنج به خوزستان

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: محموله دوم برنج به میزان 2هزار و 685 تن به عنوان محموله دوم برنج با نرخ تنظیم بازاربه استان اختصاص یافته است. به گزارش روابط عمومی صمت خوزستان امیر حسین نظری در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه 30 درصد این محموله به

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: محموله دوم برنج به میزان 2هزار و 685 تن به عنوان محموله دوم برنج با نرخ تنظیم بازاربه استان اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی صمت خوزستان امیر حسین نظری در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه 30 درصد این محموله به دلیل عملکرد مناسب ستاد تنظیم بازار استان در جذب محموله نخست برنج تنظیم بازار استان اختصاص یافته بیان کرد: در مرحله نخست سه هزار و ۴۵ تن برنج به نرخ تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان امسال به خوزستان اختصاص یافته است.
وی گفت: در خصوص شکر اختصاص یافته در ماه مبارک رمضان به دستور ستاد تنظیم بازار کشور باید به صورت بسته بندی در بازار عرضه شود که به همین منظور پنج کارگاه مخصوص بسته بندی در استان در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان صمت استان ادامه داد: متاسفانه بخش خصوصی در بسته بندی شکر سرعت عمل مناسبی ندارد به همین منظور از شرکت غله و بازرگانی استان درخواست داریم که قبل از پایان یافتن زمان جذب شکر تنظیم بازار شکرهای خریداری شده توسط عاملان را در انبارهای خود ذخیره کنند تا سهم استان برگشت داده نشود، تا تاریخ 22 اردیبهشت ماه فرصت برای جذب شکر داده شده است.
نظری با اشاره به خرید گندم توسط اصناف و اتحادیه ها ادامه داد: بر اساس دستور دولت خرید گندم توسط عاملان و یا اصناف باید از سامانه شرکت غله انجام شود تا خرید و فروش شفاف سازی شود.
آمادگی بخش خصوصی برای منجمدسازی مرغ
رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: سه نفر از بخش خصوصی به سازمان صمت استان اعلام آمادگی کردند که امکان انجماد مرغ کشتار شده به میزان روزانه 80 تن را داریم.
وی گفت: در صورتی که دامپزشکی فعالیت این افراد را تایید کنند می توان از این ظرفیت برای خریداری و انجماد مرغ از مرغداران استان و حمایت از این صنعت استفاده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.