تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 13:12

اجرای عملیات روكش آسفالت منطقه نفتون به همت شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

اجرای عملیات روكش آسفالت منطقه نفتون به همت شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم منطقه نفتون به همت این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری در تکمیل این خبر اظهار داشت: این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم منطقه نفتون به همت این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری در تکمیل این خبر اظهار داشت: این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان توسط همکاران زحمت کش مدیریت خدمات انجام شد.

وی گفت: این عملیات در ادامه نهضت خدمت رسانی صنعت نفت به شهروندان و به منظور بهره مندی شهروندان و ساکنان این منطقه پرجمعیت شهری از روکش آسفالت سالم به طول 2000 متر و سطح 20000 متر مربع اجرا گردید .

لازم به ذکر است سطح آسفالت خیابان اصلی منطقه نفتون که یکی از مناطق پرجمعیت شهری مسجدسلیمان است طی سالیان اخیر به دلیل حفاری های متعدد دوایر متفرقه دچار تخریب و آسیب دیدگی شدید شده و تکدرخاطر و انتقاد شهروندان را موجب گردیده بود که با پیگیری های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این پروژه عام المنفعه پس از کسب بودجه عملیاتی و بدین ترتیب یکی از دغدغه های چندساله شهروندان این منطقه مرتفع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.