تاریخ انتشار : دوشنبه 4 می 2020 - 13:44

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی فرهنگیان / اختصاص 2 هزار و 724 واحد به فرهنگیان خوزستانی

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی فرهنگیان / اختصاص 2 هزار و 724 واحد به فرهنگیان خوزستانی

هما خوزستان: عملیات ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در قالب “طرح مسکن ملی فرهنگیان” و اختصاص 2 هزار و 724 واحد به فرهنگیان خوزستانی، با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه 99 در

هما خوزستان: عملیات ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در قالب “طرح مسکن ملی فرهنگیان” و اختصاص 2 هزار و 724 واحد به فرهنگیان خوزستانی، با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه 99 در آیین کلنگ‌زنی و آغاز ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در قالب طرح مسکن ملی که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در هفته معلم اولین مرحله توافقی که بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای ساخت مسکن فرهنگیان صورت گرفته است، اجرایی می شود.

وی با تشکر از استاندارانی که به‌صورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشتند، افزود: امروز عملیات احداث مسکن فرهنگیان در ۱۱ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، مرکزی، فارس، تهران، سمنان، زنجان و بوشهر آغاز می شود و امیدواریم این کار در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسد و هدیه ای برای فرهنگیان عزیز باشد.

وی با اظهار اینکه امیدواریم با این اجرای این طرح دغدغه مسکن فرهنگیان فاقد مسکن برطرف شود، گفت: تمامی جامعه و مسئولین مدیون معلمین و نهاد تعلیم و تربیت هستند. ماحصل این نهاد فرآیند توسعه را در کشور به پیش می برد و نیروی انسانی به عنوان عامل اصلی توسعه تربیت یافته نظام آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در دراز مدت تاثیر خود را در همه بخش‌های توسعه‌ای کشور می‌گذارد، افزود: یکی از دغدغه های جدی دولت رسیدگی به وضعیت زندگی معلمان است که در توانمندی نظام آموزش و پرورش تاثیر تعیین کننده‌ای دارد .

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: معیشت فرهنگیان همیشه با کاستی‌ها و تنگناهایی روبرو بوده است و ما به صورت جدی این واقعیت را در دولت مورد توجه قرار دادیم و سعی کردیم در حد بضاعت به این بخش از آموزش و پرورش توجه کنیم.

گفتنی است؛ در راستای طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت راه‌وشهرسازی با آموزش‌وپرورش برای احداث ۱۷۰ هزار واحد، و اختصاص 2 هزار و 724 واحد به فرهنگیان خوزستانی طی زمان دو ساله به امضا رسیده است که با تجمیع امکانات و همکاری این دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت‌تر صاحب مسکن شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.