تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آوریل 2020 - 15:16

کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از کشف 11 میلیارد و 140 میلیون ریال لوازم خانگی و بیت کوئین قاچاق در شهرستان‌های “هندیجان و هویزه” خبر داد.   سردار “حیدر عباس زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از کشف 11 میلیارد و 140 میلیون ریال لوازم خانگی و بیت کوئین قاچاق در شهرستان‌های “هندیجان و هویزه” خبر داد.  

سردار “حیدر عباس زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان‌های “هندیجان و هویزه” با کار اطلاعاتی 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق و یک محل استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار 2 کامیون توقیفی در شهرستان “هندیجان” 24 دستگاه کولر 2 تیکه، 28 دستگاه لباسشویی، 20 دستگاه ماشین ظرف شویی و از محل استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال شهرستان “هویزه” 165 دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوئین فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 11 میلیارد و 140 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در این رابطه 3 متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.