تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آوریل 2020 - 12:19

نقش استاندار خوزستان در احداث، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بی بدیل است

نقش استاندار خوزستان در احداث، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بی بدیل است

هما خوزستان: معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نقش استاندار خوزستان در موفقیت ها و سرآمد بودن نوسازی مدارس خوزستان در امر احداث و نوسازی مدارس این استان را نقش پررنگ توصیف کرد و گفت:غلامرضا شریعتی از معدود استانداران کشور است که نقش بی بدیل در توسعه و تجهیز مدارس

هما خوزستان: معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نقش استاندار خوزستان در موفقیت ها و سرآمد بودن نوسازی مدارس خوزستان در امر احداث و نوسازی مدارس این استان را نقش پررنگ توصیف کرد و گفت:غلامرضا شریعتی از معدود استانداران کشور است که نقش بی بدیل در توسعه و تجهیز مدارس خوزستان داشته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی کشور ظهر امروز در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس که صبح امروز دوشنبه ۲۵ فروردین با حضور خبرنگاران خوزستانی در محل اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد، نقش استاندار خوزستان در موفقیت ها و سرآمد بودن نوسازی مدارس خوزستان در امر احداث و نوسازی مدارس این استان را نقش پررنگ توصیف کرد و اظهار داشت: استاندار خوزستان از معدود استانداران کشور است که نقش بی بدیل در توسعه و تجهیز مدارس خوزستان داشته است.

وی افزود: با عنایت دکتر شریعتی استاندار خوزستان سال ۹۷، از محل اعتبارات استانی ۱۷۱ میلیارد تومان و در سال ۹۸، ۲۸۰ میلیارد تومان جهت توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان اختصاص و تخصیص داده شد.

مهراله رخشانی‌مهر در ادامه بیان کرد: نگاه ویژه استاندار خوزستان به نوسازی مدارس خوزستان ستودنی است، به نوبه خود از زحمات و تلاش های غلامرضا شریعتی بابت نگاه ویژه وی و اشراف به مشکلات مدارس خوزستان و سعی ایشان برای مرتفع شدن این مشکلات قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: با رایزنی و تلاش های استاندار خوزستان از محل اعتبارات وزارت نفت، ۵۰ میلیارد تومان جهت تعمیرات اساسی مدارس سیل زده استان هزینه شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی کشور تصریح کرد: سال گذشته نیز ۴۰ میلیارد تومان از محل وزارت نفت به احداث مدارس در استان خوزستان تخصیص داده شد‌.

وی در پایان یادآور شد: سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با تاسی از اعتبارات استانی؛ از محل اعتبارات ملی، ۱۵۰ میلیارد تومان و سال ۹۸، ۱۸۰ میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش استان خوزستان قرار دادیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.