تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آوریل 2020 - 12:37

مهندس محمدی: توسعه خدمات ورزشی و نشاط آور در دستوركار قرار دارد

مهندس محمدی: توسعه خدمات ورزشی و نشاط آور در دستوركار قرار دارد

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مدیر منابع انسانی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت  از روند احداث پارک ورزش و نشاط این شرکت بازدید بعمل آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه مناطق

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مدیر منابع انسانی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت  از روند احداث پارک ورزش و نشاط این شرکت بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه مناطق نفتخیز جنوب، گفت: خدمات عمومی مرتبط با سلامت  و نشاط  جمعی کارکنان و خانواده ها  باید هماهنگ با سایر تمهیدات بهداشتی و ایمنی، در  سراسر حوزه عملیاتی شرکت ارائه گردد و تاکنون اقدامات خوبی در راستای نیل به این هدف و توسعه فرهنگ ورزش و سرگرمی اتخاذ شده است.

وی هدف از این بازدید را بررسی میزان پیشرفت پروژه احداث پارک ورزش و نشاط دانست و روند پیشرفت کار را قابل قبول توصیف کرد و افزود: جلب رضایت کارکنان و خانواده های آنها گامی مهم در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی در قبال پرسنل به عنوان گرانمایه ترین سرمایه سازمان در راستای حفظ این سرمایه و پایداری تولید است بنابراین همه تلاشها برای تحقق این الزام متمرکز خواهد شد و درکنار تولید، خدمات مورد نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و استاندارد ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است پارک ورزش و نشاط در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز توسط باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب در حال احداث و توسعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.