تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2020 - 17:29

ممانعت از حضور همكاران پرریسك و فراهم نمودن شرایط دوركاری

ممانعت از حضور همكاران پرریسك و فراهم نمودن شرایط دوركاری

هما خوزستان: دومين جلسه ستاد فرماندهي مقابله با ويروس كرونا در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با حضور مديرعامل و مديران ارشد اين شركت روز سه شنبه (19 فروردين ماه 1399) از طريق ارتباط تله‌كنفرانس برگزار شد. به گزارش روابط عمومي، در اين جلسه، كه به منظور بررسي اقدامات صورت گرفته در ارتباط با

هما خوزستان: دومين جلسه ستاد فرماندهي مقابله با ويروس كرونا در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با حضور مديرعامل و مديران ارشد اين شركت روز سه شنبه (19 فروردين ماه 1399) از طريق ارتباط تله‌كنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي، در اين جلسه، كه به منظور بررسي اقدامات صورت گرفته در ارتباط با مقابله با ويروس كرونا برگزار شد، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با تأكيد بر اهميت موضوع و لزوم برنامه ريزي مناسب براي مقابله با شيوع ويروس كرونا گفت: تصميم گيري و برقراري شرايطي كه تضمين كننده سلامت كاركنان و پايداري توليد باشد، مهمترين هدف تشكيل اين كارگروه است.

مهندس احمد محمدي ادامه داد: پايش كليه كاركنان مطابق با دستورالعمل هاي مربوطه مدنظر قرار گيرد و از حضور كاركنان مشكوك و يا داراي تست كرونا مثبت و يا كاركناني كه يكي از اعضاي خانواده آنها داراي اين بيماري است و همچنين همكاران داراي شرايط پرريسك و حساس به محل كار جلوگيري شود.

وي با اشاره به ضرورت حضور مديران، رؤسا و سرپرستان در محل كار افزود: اقدامات لازم جهت ايجاد شرايط مناسب براي دوركاري تعدادي از كاركنان مطابق با دستورالعمل، ارجاع كارها و پايش نحوه انجام آنها بايد به‌صورت روزانه توسط رؤسا و سرپرستان انجام شود.

مهندس احمد محمدي افزود: پايش و غربالگري نيروهاي اقماري، عملياتي و نيز آن دسته از نيروهاي ستادي كه براي انجام برخي وظايف به واحدهاي عملياتي تردد مي­ نمايند با نظارت و پيگيري اچ اس اي ستاد و شركت هاي بهره برداري همچنان توسط بهداشت و درمان صنعت نفت انجام مي شود.

مهندس محمدی تاکید کرد: تأمين مواد ضدعفوني كننده سطوح (گندزدا) از طريق شركت‌هاي پتروشيمي، توزيع ماسك و مواد ضدعفوني‌كننده مطابق با رويه‌هاي موجود به صورت مستمر با از طريق اچ اس اي ستاد و شركتهاي تابعه صورت گيرد.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب درخصوص حضور كاركنان از هفته آينده نيز گفت: نحوه فعاليت كاركنان از روز شنبه مورخ 23/ 01/ 1399 تا اطلاع ثانوي براساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملي مبارزه با كرونا كشور با حضور دوسوم كاركنان در محل كار و يك سوم به صورت دوركاري و از ساعت 7 صبح تا 14 مي باشد.

وي با تأكيد بر رعايت كامل الزامات اچ اس اي افزود: تمامي امور مربوط به برنامه توليد سال 1399، پيگيري طرح ها و پروژه ها و نيز كارهاي ترميمي، تعميري و فعاليت شركت‌ ها، مديريت ها و ادارات ستادي بدون وقفه انجام مي شود و كاهش نيروها و ساعات كاري نبايد خللي در انجام وظايف روزانه ايجاد كند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.