تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2020 - 12:12

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد: بیش از ۲ هزار فرهنگی ناحیه یک اهواز عضو شبکه شاد شدند/ لزوم بسیج همگانی درجهت بهره مندی از شبکه شاد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد: بیش از ۲ هزار فرهنگی ناحیه یک اهواز عضو شبکه شاد شدند/ لزوم بسیج همگانی درجهت بهره مندی از شبکه شاد

هما خوزستان: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار همکار فرهنگی ناحیه یک اهواز تا کنون به شبکه آموزشی شاد پیوسته اند، گفت: همه همکاران در راستای بهره مندی از امکانات این برنامه و عضویت در آن باید اهتمام ویژه داشته باشند‌. به گزارش اداره اطلاع رسانی

هما خوزستان: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار همکار فرهنگی ناحیه یک اهواز تا کنون به شبکه آموزشی شاد پیوسته اند، گفت: همه همکاران در راستای بهره مندی از امکانات این برنامه و عضویت در آن باید اهتمام ویژه داشته باشند‌.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، صادق نیسی گمراوی در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به اینکه راه اندازی این شبکه بتواند امر آموزش را در آموزش و پرورش متحول کند و حتی در روزهای پسا کرونا هم در راستای آموزش غیرحضوری از آن بهره ببریم، گفت: بیش از ۲هزار همکار فرهنگی ناحیه یک اهواز تاکنون در سامانه شاد ثبت نام و به امر تدریس مجازی دانش آموزان مشغول هستند.

وی هدف از راه اندازی شبکه شاد، را نظام مند ساختن آموزش در فضای مجازی دانست و گفت با این ابتکار تمامی مدارس و معلمان از بستر مشترکی بهره مند خواهند شد.

نیسی گمراوی با عنوان اینکه ۱۷ هزار دانش آموز این ناحیه نیز تا کنون بر اساس آمارها ثبت نام و به کلاس های درس مجازی در شبکه شاد هدایت شده اند، اظهار  کرد : طبق آمار احصا شده در خصوص ثبت نام مدارس، ضروری است فعالیت های جدی در این زمینه ادامه یافته و مدارس جا مانده از ثبت نام در این زمینه هم اقدام کنند.

نیسی گمراوی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد می تواند یک رویکرد منسجم و یک پارچه را در فرآیند آموزش به دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی ایجاد کند، عنوان کرد: دراین شبکه فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا می کند.

وی گفت: مشارکت، همراهی و تشویق معلمان و دانش آموزان برای حداکثر استفاده ازاین ظرفیت آموزشی درفضای مجازی ضرورت دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  تاکید کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزی ”  شاد “، فرصتی برای گسترش آموزش‌های مجازی و مدرسه مجازی درآموزش و پرورش است زیرا درآن معلمان می توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجادشده است از طریق سامانه سناد دراختیار دانش آموزان قراردهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.