تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 آوریل 2020 - 14:41

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس استان، توضیح داد: توجه به مسائل بهداشتی مدارس استان به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت استان با جدیت دنبال می شود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس استان، توضیح داد: توجه به مسائل بهداشتی مدارس استان به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت استان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۸ در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: ارتقای شاخص های کیفی فضای آموزشی مدارس به عنوان یک اولویت دنبال می شود بر همین اساس در قالب یک تفاهم نامه و با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در طی دو سال بالغ بر ۱۰ هزار کولر گازی و ۲ هزار آب سردکن خریداری و در مدارس استان توزیع خواهد شد.


وی با بیان اینکه استان خوزستان دارای ۳۰ هزار کلاس درس فعال است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش خوزستان از تمام توان خود برای بهبود شرایط فیزیکی مدارس استان استفاده خواهد کرد. جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل کمک های خیرین مدرسه ساز زمینه ساز کسب رتبه اول کشور در شاخص جذب مشارکت های خیرین مدرسه توسط استان خوزستان شد.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه مسائل بهداشتی مدارس به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان دنبال می شود، توضیح داد: تاکنون بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای ضدعفونی فضاهای آموزشی سراسر استان اختصاص داده شده است.


مودت در ادامه افزود: سامانه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به عنوان یکی از اقدامات نوین و تحولی مجموعه تعلیم و تربیت کشور قلمداد می شود. راه اندازی این سامانه بر بستر برنامه موبایل زمینه ساز رشد شاخص های آموزش و پرورش در حوزه آموزش کاربردی و تعاملی خواهد شد.


وی اضافه کرد: استان خوزستان در شاخص ثبت اطلاعات  در سامانه شاد موفق به کسب رتبه اول کشور در این شاخص شده است و به زودی شاهد ثبت اطلاعات ۱۰۰ درصدی مدارس و دانش آموزان در این سامانه خواهیم بود.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با تاکید بر پویش #آموزش_ادامه_دارد، خاطرنشان کرد: معلمان خوزستانی در حوزه آموزش الکترونیکی در بستر فضای مجازی و تعاملی در کشور پیشرو هستند و راه اندازی سامانه شاد می تواند کمک شایانی به تقویت راهبرد آموزش از راه دور ایفا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.