تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مارس 2020 - 20:58

شهرام گوهر چین داور خوشنام شطرنج خوزستانی درگذشت

شهرام گوهر چین داور خوشنام شطرنج خوزستانی درگذشت

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.هما خورستان: درآستانه ی سال نو ، دوست و برادر عزیزمان، مهندس شهرام گوهرچین که مظهر تقوا ، نیک اندیشی ، انسان دوستی و سخت کوشی بود ، جهان فانی را وداع گفت و خانواده ، دوستان ، جامعه ورزش شطرنج و خانواده صنعت برق کشور را در

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.
هما خورستان: درآستانه ی سال نو ، دوست و برادر عزیزمان، مهندس شهرام گوهرچین که مظهر تقوا ، نیک اندیشی ، انسان دوستی و سخت کوشی بود ، جهان فانی را وداع گفت و خانواده ، دوستان ، جامعه ورزش شطرنج و خانواده صنعت برق کشور را در اندوهی سترگ و جانکاه غرق کرد.
زنده یاد مهندس شهرام‌گوهرچین از مدیران توانمند و متعهد شرکت برق منطقه ای خوزستان و از محققین ، مدرسین و مربیان با دانش عرصه ی شطرنج بود که ، خدمات ارزشمند فنی و مهندسی اش در عرصه ی صنعت برق و انرژی و همچنین تربیت شطرنجبازان باارزش در استان خوزستان در اذهان فراموش نخواهد شد.
کارنامه ی تلاش ها و خدمات پربار ایشان در موقعیت های گوناگون ، میراث نیکوی اوست که در حافظه ی دوستان ، همکاران و شاگردانش تا همیشه به یادگار خواهد ماند.
این مصیبت عظیم را خدمت خانواده ی محترم و ورزشکار ایشان ، همکاران ، دوستان ، جامعه ی ورزش شطرنج و به ویژه صنعت برق و انرژی کشور تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز فقید ، مغفرت الهی و آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزومندم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.