تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2020 - 17:35

شنبه 23 فروردین ماه، شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به كووید ۱۹ در خوزستان / مجموع مبتلایان 1109

شنبه 23 فروردین ماه، شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به كووید ۱۹ در خوزستان / مجموع مبتلایان 1109

هما خوزستان: طی 24 ساعت گذشته تا امروز، ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است، با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۱۰۹ نفر رسید. به گزارش وب دا خوزستان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:

هما خوزستان: طی 24 ساعت گذشته تا امروز، ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است، با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۱۰۹ نفر رسید.

به گزارش وب دا خوزستان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تا امروز، ۲۳ فروردین ۱۳۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است، با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۱۰۹ نفر رسید.

وی با اشاره به آمار تفکیک شده مبتلایان در شهرستان های استان خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان در شهرستان های اهواز ۱۵ مورد، رامشیر 7 مورد، باوی ۲ مورد و شهرستان های ایذه، خرمشهر، دزفول، حمیدیه، شوش، شوشتر و گتوند هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۳ بیمار کووید۱۹، یک مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و ۲ مورد در بیمارستان رازی اهواز، جان خود را از دست داده تا تعداد جان باختگان به ۱۲۹ نفر افزایش یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون۸۰۰  نفر با تلاش های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر نیز 180 نفر در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.