تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 آوریل 2020 - 18:20

سه شنبه 26 فروردین ماه، شناسایی 77 مورد جدید ابتلا به كووید 19 در خوزستان/ جهش آمار مبتلایان به كرونا ویروس در استان

سه شنبه 26 فروردین ماه، شناسایی 77 مورد جدید ابتلا به كووید 19 در خوزستان/ جهش آمار مبتلایان به كرونا ویروس در استان

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته تا امروز 26 فروردین ماه 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 77 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در خوزستان شناسایی شده است، با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید19 در خوزستان به 1268 نفر رسید. به گزارش وب دا

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته تا امروز 26 فروردین ماه 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 77 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در خوزستان شناسایی شده است، با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید19 در خوزستان به 1268 نفر رسید.

به گزارش وب دا خوزستان، دکتر علی احسان پور با اشاره به آمار تفکیک شده مبتلایان در شهرستان های استان خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان در شهرستان های اهواز 23 مورد، رامشیر 23 مورد، ایذه 13 مورد، شهرستان های آبادان و کارون هر کدام سه مورد، شهرستان های ماهشهر، باوی و هویزه هر کدام دو مورد و شهرستان های شوشتر، شوش، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 3 بیمار جان خود را از دست دادند تا تعداد جان باختگان به 140 نفر افزایش یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون 935  نفر با تلاش های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر نیز 193 نفر در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

احسان پور گفت: در حال حاضر دو آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول برای تشخیص کروناویروس فعال شده و نمونه ها از بیمارستان ها و مراکز جامع سلامت استان به این سه آزمایشگاه ارجاع داده می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.