تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2020 - 21:56

دستبند پلیس اهواز بر دست سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل

دستبند پلیس اهواز بر دست سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل

هما خوزستان: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دارمنزل،طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو، توسط سرنشینان یک خودرو سواری پژو در برخی از

هما خوزستان: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دارمنزل،طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو، توسط سرنشینان یک خودرو سواری پژو در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ دالوند افزود:مأموران کلانتری ۲۳ اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند،سارقان را در حالیکه با وارد شدن به یک ساختمان قصدسرقت از آنرا داشتند،شناسایی و طی عملیات تعقیب وگریزواستفاده از قانون بکارگیری سلاح،هر ۳ سارق را دستگیر کردند.
وی بابیان اینکه سارقان درپرونده شوم خودسابقه سرقت از شهرهای مشهد و یزد راداشته و به تازگی از زندان آزاد شده بودند،عنوان داشت:دربازرسی ازخودروی متهمان انواع وسایل و تجهیزات مربوط به شکستن قفل و باز کردن درب های ساختمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه متهمان دربازجویی های پلیس به۶فقره سرقت منزل و۴فقره سرقت محتویات داخل خودرو،درنقاط مختلف شهراهواز اعتراف کردند،تصریح کرد:سارقان پس ازبازسازی صحنه سرقت باحضورمالباختگان،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.