تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آوریل 2020 - 14:39

تشریح اقدامات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در مقابله با ویروس كرونا

تشریح اقدامات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در مقابله با ویروس كرونا

هما خوزستان: مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به صورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا مشغول خدمت رسانی است. به گزارش روابط عمومی، مهندس مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید با بیان این مطلب به تشریح اقدامات صورت گرفته در مبارزه با گسترش ویروس

هما خوزستان: مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به صورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا مشغول خدمت رسانی است.

به گزارش روابط عمومی، مهندس مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید با بیان این مطلب به تشریح اقدامات صورت گرفته در مبارزه با گسترش ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: این مدیریت همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور از ابتدای اسفندماه سال گذشته، اقدامات موثری را با همکاری بسیج و HSE مدیریت عملیات ترابری در خصوص پیشگیری از بیماری کووید-19 آغاز کرده و تا کنون نیز خدمات خود را برای سلامت همکاران و خانواده آنها و همچنین ساکنان محیط پیرامونی به صورت شبانه روزی ادامه می دهد.

وی گفت: ضدعفونی روزانه تمام اتوبوس ها و می بوس ها پس از هر بار سرویس، ضدعفونی و گندزدایی محوطه های کارگاهی و عملیاتی در سطح ناحیه صنعتی کارون و ساختمان های اداری به صورت روزانه، ضدعفونی مناطق شهری اهواز با هماهنگی بسیج شهیدتندگویان، و ضدعفونی خودروهای سبک و اتوبوس ها به صورت روزانه و به تعداد 600 دستگاه در روز توسط کارواش اتوماتیک اتوبوس از اهم فعالیت های در دست اقدام است.

مهندس حسنوند با بیان اینکه جهت ضدعفونی واحدهای مختلف عملیاتی و تعمیراتی این مدیریت دستگاه کارواش سیار راه اندازی شده است ادامه داد: کارشناسان HSE ستاد و مدیریت ترابری بر فرآیند ضدعفونی کلیه واحدها نظارت مستمر دارند.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حفظ سلامت کارکنان و محیط کاری این مدیریت توضیح داد: توزیع 6700 عدد ماسک بین کارکنان، توزیع 200 لیتر الکل بین ادارت و واحدها جهت ضدعفونی دفاتر و خودروها و توزیع 1600 لیتر آب ژاول جهت ضدعفونی محیط های اداری و عملیاتی و کارگاهی در سطح این مدیریت از اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط های کاری است.

وی گفت: همچنین پیام های آموزشی HSE درباره راه های مقابله و پیشگیری از ویروس کووید-19 تهیه و توزیع شده و آموزش های حضوری به کارکنان اداری در خصوص راه های مقابله با انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه شده است.

مهندس حسنوند با بیان اینکه تب سنجی از کارکنان اداری و برخی ادارات عملیاتی و تعمیراتی انجام می شود گفت: کارکنان عملیاتی این مدیریت قبل از اعزام به ماموریت به دکل های حفاری و همچنین کارکنان برگشتی از سایر استان ها به درمانگاه کارون جهت غربالگری و تب سنجی معرفی می شوند.

وی افزود: همچنین نیروهای عملیاتی به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش یافته و کارکنان با بیماری های زمینه ای و جانبازان شیمیایی به صورت موقت ترخیص شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.