تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2020 - 13:30

تردد خودرویی در ورودی ها و خروجی های استان کاهش یافت

تردد خودرویی در ورودی ها و خروجی های استان کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان از کاهش تردد خودرویی در ورودی ها و خروجی های استان خبر داد. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”حیدر عباس زاده” بااعلام این خبرگفت: در راستای ابلاغیه کمیته اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه صادره از ناجا،نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری سپاه، بسیج،

فرمانده انتظامی استان از کاهش تردد خودرویی در ورودی ها و خروجی های استان خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”حیدر عباس زاده” بااعلام این خبرگفت: در راستای ابلاغیه کمیته اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه صادره از ناجا،نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری سپاه، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی و سایر دستگاه های خدماتی درکلیه ورودی ها و خروجی های استان و حتی شهرهای داخلی استان مستقر شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: دقیقا برابر این ابلاغیه محدودیت ترددها و ممنوعیت تردد برای خودروهای با پلاک غیر بومی استان و درون استان را اجرایی کرده به نحوی که الحمدالله حدود ۷۰درصد کاهش ورودی خودروهای با پلاک های غیر بومی استان را از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تا کنون ، شاهد هستیم.

سردار عباس زاده در ادامه از همراهی و همکاری هموطنان عزیز و مردم خوب استان که این همراهی را با پلیس دارند تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، عوامل انتظامی و ترافیکی پا به پای همه دستگاه هایی که در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند، حضور فعال داشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.