تاریخ انتشار : شنبه 18 آوریل 2020 - 18:25

تداوم سیر افزایشی ابتلا به كروناویروس در خوزستان، شناسایی ۸۸ مورد جدید

تداوم سیر افزایشی ابتلا به كروناویروس در خوزستان، شناسایی ۸۸ مورد جدید

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، دکتر علی احسان پور در خصوص موارد جدید مبتلا به کرونا به تفکیک اظهار کرد: در اهواز ۶۲ مورد، حمیدیه شش مورد، آبادان پنج مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام سه مورد، اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام دو مورد، شهرستان های رامشیر، کارون و هندیجان هر

هما خوزستان: به گزارش وب دا خوزستان، دکتر علی احسان پور در خصوص موارد جدید مبتلا به کرونا به تفکیک اظهار کرد: در اهواز ۶۲ مورد، حمیدیه شش مورد، آبادان پنج مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام سه مورد، اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام دو مورد، شهرستان های رامشیر، کارون و هندیجان هر کدام یک مورد بیمار مبتلا به کرونا گزارش شده است.

وی ادامه داد: با شناسایی این ۸۸ مورد تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به ۱۵۴۸ مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست داده و تعداد فوت شدگان به ۱۵۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۱۲۰۰بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تداوم سیر افزایشی ابتلا به کروناویروس اظهار داشت: از مردم انتطار می رود هنگام خروج از منزل اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.