تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 آوریل 2020 - 12:27

بازدید شهردار اهواز از سازمان مرکزی آتش نشانی

بازدید شهردار اهواز از سازمان مرکزی آتش نشانی

هما خوزستان: شهردار اهواز در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در گذشت شهادت گونه مرحوم‌ یونس حمیدی زاده را تسلیت عرض کرد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز، موسی شاعری دربازدید از سازمان مرکزی آتش نشانی اهوازضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت گونه آتش نشان فداکار که

هما خوزستان: شهردار اهواز در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در گذشت شهادت گونه مرحوم‌ یونس حمیدی زاده را تسلیت عرض کرد.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز، موسی شاعری دربازدید از سازمان مرکزی آتش نشانی اهوازضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت گونه آتش نشان فداکار که در راه سلامت و خدمت به شهروندان جان خود را از دست داد برای سایر آتش نشانان که شبانه روز در حال مقابله با ویروس کرونا هستند آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

وی همچنین از دستاوردهای جدید آتش نشانان در طراحی و ساخت  سیستم ضدعفونی که کاملا با دستان پرتوان آتش نشانان بومی سازی شد بازدید بعمل آورد و از عملکرد مطلوب ریاست سازمان و آتش نشانان در زمینه خدمت صادقانه به مردم  تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.