تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آوریل 2020 - 13:20

از بررسی دغدغه ها و کمبودها تا ادامه خدمت رسانی در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

از بررسی دغدغه ها و کمبودها تا ادامه خدمت رسانی در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

هما خوزستان: رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در چهارمین جلسه این قرارگاه بر ادامه داشتن فعالیت ها تا از بین رفتن کرونا ویروس تاکید کرد. حجت الاسلام فرج اله براتی ضمن تشکر از انعکاس خوب اقدامات انجام شده در رسانه ملی و خبرگزاری ها گفت: این باعث شده که تماس

هما خوزستان: رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در چهارمین جلسه این قرارگاه بر ادامه داشتن فعالیت ها تا از بین رفتن کرونا ویروس تاکید کرد.

حجت الاسلام فرج اله براتی ضمن تشکر از انعکاس خوب اقدامات انجام شده در رسانه ملی و خبرگزاری ها گفت: این باعث شده که تماس های زیادی برای رفع مشکلات موجود در مقابله با کرونا، با این قرارگاه گرفته شود و نشان دهنده آن است که اقدامات به نتیجه مطلوب رسیده است.

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه امروز استان خوزستان، کمبود لباس و ماسک است که امیدواریم در روزهای آینده با تامین مواد اولیه و زیرساختها ، قدم های خوبی در این زمینه برداریم.

رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: با تهیه محلول های ضدعفونی و آب ژاول توسط این قرارگاه، آمادگی داریم که با هماهنگی پخش فرآورده های نفتی خوزستان، پمپ بنزین ها که مهمترین جای تردد و منبع آلودگی هستند را ضدعفونی و گندزدایی کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، محلول ضدعفونی کننده دست که توسط این قرارگاه و در واحد دزفول ساخته ، بین همکاران توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.