کد خبر : 12773
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2020 - 14:50

اجرای پروژه های عمرانی منطقه سیل زده بخش مرکزی اهواز سرعت بیشتری می گیرد

اجرای پروژه های عمرانی منطقه سیل زده بخش مرکزی اهواز سرعت بیشتری می گیرد

هما خوزستان: در بازدید روز چهارشنبه که با حضور فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از روستاهای منطقه بامدژ، روستای جعاوله،سید معن ،حموله، سید نبی و آلبونیس صورت گرفت، بر تسریع در اجرای پروژه های این منطقه تاکید شد. به گزارش

هما خوزستان: در بازدید روز چهارشنبه که با حضور فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از روستاهای منطقه بامدژ، روستای جعاوله،سید معن ،حموله، سید نبی و آلبونیس صورت گرفت، بر تسریع در اجرای پروژه های این منطقه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در این بازدید حری مدیرکل دفتر فنی، الهایی مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان، بلم چی بخشدار مرکزی اهواز و جمعی از مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند.

بخشدار مرکزی اهواز در این بازدید با اشاره به پروژه های عمرانی در مناطق سیل زده گفت: از ۱۳ روستای منطقه بامدژ پیمانکار هفت روستا تعیین شده، بخشی از روستاها مانند حموله تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بخشی از روستاها تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی برخی نیز تاکنون آغاز نشده است.

علی بلم چی افزود: بخش زیادی از راه های روستایی این منطقه به علت ترافیک سنگین ناشی از تردد کامیون های حمل مصالح ساختمانی برای احداث و تعمیر واحد های مسکونی، تردد کامیون ها و ماشین های سنگین راهسازی برای احداث، ترمیم و استحکام سازی سیل بندها و بالا ماندن سطح آب در منطقه بامدژ بعد از سیل ۹۷ تخریب شدند.

وی ادامه داد: بخشی از این جاده ها به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با قرارداد ۶۰ میلیارد ریالی قرار است بازسازی شود.

بخشدار مرکزی اهواز گفت:شرکت مناطق نفتخیز جنوب و راهداری ترمیم سطحی برای تردد اهالی بر روی این جاده ها را انجام دادند تا در فرصت مناسب با بکارگیری پیمانکاران طرف قرارداد راهداری به صورت اصولی بازسازی شوند.

بلم چی افزود:بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان خرداد ماه بهسازی تمام روستاهای مناطق سیل زده به صورت کامل اجرا می شود.

وی در پایان گفت: تاکنون حدود ۵۰۲ واحد مسکونی احداث و حدود ۵۰۰ واحد نیز تعمیر شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مشکلات آب و فاضلاب روستایی، پرداخت نشدن تسهیلات احداث و ثبت نشدن خسارات از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید بررسی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.