تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مارس 2020 - 12:05

کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان

کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از کاشت 2 هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان ضمن تاكيد بر توصيه ائمه معصومين (ع) بر درختکاری و ایجاد فضای سبز گفت: تا کنون248 هزار اصله نهال

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از کاشت 2 هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان ضمن تاكيد بر توصيه ائمه معصومين (ع) بر درختکاری و ایجاد فضای سبز گفت: تا کنون248 هزار اصله نهال و 323 کیلومتر آبیاری قطره ای در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است .

وی با اشاره به اينكه 25 درصد از فضاي موجود هر شهرك و ناحیه صنعتي به ایجاد فضاي سبز اختصاص پیدا می کندافزود:گسترش فضای سبز و نهال کاری در کنار کار صنعت می تواند در پاکسازی هوا بسیار موثر باشد و باید این فرهنگ در تمامی سازمان ها و ارگان ها نهادینه شود که محیط کار خود را با فضای سبز و نهال کاری زیبا سازی کنند.

گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون احداث 22 کیلومتر آبیاری قطره ای، احداث 12 هکتار فضای سبز و کاشت 13 هزار اصله نهال از جمله اقدامات انجام شده این شرکت در شهرکها و نواحی صنعتی استان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.