تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2020 - 16:10

مدیر کل بنیادحفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: تدابیر رهبری همیشه راهگشاترین گزینه در عبور از بحران هاست

مدیر کل بنیادحفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:  تدابیر رهبری همیشه راهگشاترین گزینه در عبور از بحران هاست

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی » مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز پس از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاه درمانی اظهار داشت: تدابیر رهبری راهگشاترین گزینه عبور از بحران هاست. وی افزود: هرگاه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی » مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز پس از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاه درمانی اظهار داشت: تدابیر رهبری راهگشاترین گزینه عبور از بحران هاست.

وی افزود: هرگاه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به هر سلاحی مجهز می شوند که تفکرات پلیدشان را در جغرافیای ایران اسلامی پیاده سازند و یا افکار عمومی و نسل جوان ما را تحت تاثیر بمباران های رسانه ای خود قرار دهند، رهبر فرزانه و عزیزمان با بیان چند جمله کلیدی و راهگشا آب سردی بر پیکر دشمنان می ریزند.

سردار یوسفی گفت: تا زمانی که تجربه گران‌بهای دفاع مقدس در کشور حاکم باشد جای هیچ نگرانی نیست و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در اوج بحران ها از کلیدواژه های زمان جنگ بهره می برند و خواهان تشکیل قرارگاه های بهداشتی و درمانی می شوند. قرارگاه هایی که می توانند بهترین و وحدت بخش ترین پدافند برای این بحران ها باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.