تاریخ انتشار : شنبه 29 فوریه 2020 - 11:57

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد: مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد: مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

هما خوزستان: نیسی گمراوی ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، مدارس این ناحیه از کلانشهر اهواز ضد عفونی شدند. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، گفت: به منظور مقابله با ویروس

هما خوزستان: نیسی گمراوی ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، مدارس این ناحیه از کلانشهر اهواز ضد عفونی شدند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرنا کلیه مدارس ناحیه یک اهواز ضدعفونی شدند و تمامی اقلام لازم برای گندزدایی مدارس مناطق مختلف اکنون فراهم گردید است.


او تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی مدارس از همان ابتدای شیوع این بیماری، به صورت جدی در تمام مدارس شهرستان شروع شد و ادامه دارد و در صورت نیاز اقلام ضدعفونی کننده را برای مدارس خصوصا مدارس مناطق محروم و کم برخوردار تهیه می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به دغدغه والدین در مورد این بیماری، گفت: به رغم تعطیلی مدارس در روزهای جاری توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم در مورد کرونا به مدارس ارسال شده است.

وی از لغو تمام اردوها، همایش‌ها و جلسات دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: بر سلامت بوفه ها، کلاس‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدارس نظارت خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.