تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مارس 2020 - 12:05

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: لغو اسکان میهمانان نوروزی در مدارس، خانه های معلم و مراکز رفاهی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: لغو اسکان میهمانان نوروزی در مدارس، خانه های معلم و مراکز رفاهی خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از عدم پذیرش میهمانان نوروزی در مدارس، خانه های معلم و مراکز رفاهی آموزش و پرورش خوزستان در تعطیلات نوروز 99 خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز سه شنبه 20 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت:

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از عدم پذیرش میهمانان نوروزی در مدارس، خانه های معلم و مراکز رفاهی آموزش و پرورش خوزستان در تعطیلات نوروز 99 خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز سه شنبه 20 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات مصوبات دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس، لغو رزرو ثبت‌نام مسافرین نوروزی در سامانه اسکان فرهنگیان است از این رو آموزش و پرورش خوزستان برای نوروز 99 پذیرای هیچ میهمان نوروزی نیست.

وی در عین حال از لغو پذیرش و اسکان در تمامی خانه های معلم و مراکز رفاهی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد و گفت: خانه های معلم و مراکز اقامتی و رفاهی آموزش و پرورش خوزستان نیز در ایام نوروز هیچ خدماتی به مسافران نوروزی ارائه نخواهند داد.

مودت همچنین با اشاره به مصوبه شورای تامین استان خوزستان مبنی بر اینکه هیچ تمهیداتی برای میزبانی استان خوزستان از میهمانان نوروزی فراهم نشده است، اضافه کرد: از هموطنان گرامی و همکاران عزیز فرهنگی سراسر کشور درخواست می کنیم برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه از انجام سفرهای نوروزی خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.