تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2020 - 13:57

مدیرعامل سد ونیروگاه مسجدسلیمان عنوان کرد؛ اقدامات پیشگیرانه از سرایت ویروس کرونا در سد و نیروگاه مسجدسلیمان

مدیرعامل سد ونیروگاه مسجدسلیمان عنوان کرد؛ اقدامات پیشگیرانه از سرایت ویروس کرونا در سد و نیروگاه مسجدسلیمان

هما خوزستان:مدیرعامل سد ونیروگاه مسجدسلیمان از عملیات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از سرایت کرونا ویروس در مجموعه سد مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،  “فرهاد علیدوستی” با بیان اینکه واحد HSE شرکت در راستای وظیفه ذاتی خود در خصوص نگهداشت سلامت پرسنل اقدامات پیشگیرانه را از همان روزهای ابتدایی

هما خوزستان:مدیرعامل سد ونیروگاه مسجدسلیمان از عملیات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از سرایت کرونا ویروس در مجموعه سد مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،  “فرهاد علیدوستی” با بیان اینکه واحد HSE شرکت در راستای وظیفه ذاتی خود در خصوص نگهداشت سلامت پرسنل اقدامات پیشگیرانه را از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا آغاز کرده است گفت: عملیات غربالگری و پایش بصورت روزانه انجام می شود.

وی با بیان این که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه موردی دال بر مشکوک بودن به کرونا در بین کارکنان این مجموعه مشاهده نگردیده، از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا، تب سنجی روزانه پرسنل با دستگاه تب سنج دیجیتال، ضدعفونی کردن روزانه دفاتر و تجهیزات اداری شرکت و نیروگاه، همچنین نصب دستگاه پخش کننده مواد ضدعفونی در کلیه دفاتر  اداری و نیروگاهی خبر د اد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.