تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2020 - 12:07

فرماندار اهواز: مسئولان شهرستان اهواز در حیطه اختیارات خود اظهار نظر و تصمیم گیری کنند

فرماندار اهواز: مسئولان شهرستان اهواز در حیطه اختیارات خود اظهار نظر و تصمیم گیری کنند

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد گفت:  مسئولان شهرستان اهواز باید تابع سیاست های کلان کشور و استان باشند و در حد شرح وظایف و اختیارات خود تصمیم بگیرند. رییس شورای

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد گفت:  مسئولان شهرستان اهواز باید تابع سیاست های کلان کشور و استان باشند و در حد شرح وظایف و اختیارات خود تصمیم بگیرند.

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز گفت: در خصوص مسافران نوروزی، اسکان مسافران و ورود و خروج مهمانان نوروزی  کلیه سازمان ها و ادارات باید از سیاست های کلان ستاد مرکزی مبارزه با ویروس کرونا در کشور و همچنین  ستاد استانی آن که به  ریاست استاندار خوزستان است پیروی کنند.

فرماندار اهواز در ادامه بیان کرد: شهرستان اهواز در حوزه سلامت و پیشگیری از ویروس کرونا از برنامه های کلان اتخاذ شده در استان به محوریت استاندار خوزستان تبعیت می کند و قطعا مشورت ها و کارشناسی های کیفی و مناسبی را در قبل از هر  تصمیمی انجام می شود.

وی گفت:  تدابیر به موقع استاندار خوزستان عامل کنترل و جلوگیری از  شیوع گسترده کرونا در استان بوده است و همواره در بحث مبارزه و پیشگیری از این ویروس بهترین تصمیمات را اتخاذ کردند.

عالمی نیسی افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا بازار پرنده فروشان و بازار جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و حق فعالیت ندارند و نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری موظف به جلوگیری از فعالیت آنها هستند.

فرماندار اهواز در پایان گفت: در برخورد با قلیان سراها هیچ گونه سهل انگاری پذیرفته نیست در روزهای گذشته تعداد زیادی از قلیان سرا تعطیل و جمع آوری شدند و در راستای سلامت شهروندان جمع آوری و تعطیلی اماکن عرضه قلیان با جدیت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.