تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مارس 2020 - 12:52

ضدعفونی معابر شهری و روستاهای اطراف تاسیسات توسط بسیج شركت نفت و گاز كارون

ضدعفونی معابر شهری و روستاهای اطراف تاسیسات توسط بسیج شركت نفت و گاز كارون

هما خوزستان: بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اقدامی جهادی و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا معابر و مناطق مسکونی شهری  و روستاهای همجوار تاسیسات را گندزدایی و ضدعفونی نمودند. به گزارش روابط عمومی، با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بسیجیان شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون در حرکتی

هما خوزستان: بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اقدامی جهادی و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا معابر و مناطق مسکونی شهری  و روستاهای همجوار تاسیسات را گندزدایی و ضدعفونی نمودند.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بسیجیان شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون در حرکتی جهادی اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مناطق مسکونی اهواز شامل کوی الصافی،زیتون کارگری،بیست متری شهرداری ،منبع آب، آسیاآباد،ملاشیه،کوی طالقانی،حصیرآباد،کوی رمضان،کوی سلطانی منش،کوی نفت،شهرک آغاجاری و همچنین تعدادی از روستاهای همجوار تاسیسات در بخش غیزانیه پرداختند.

این اقدام در طول 9 روز متوالی و با حضور 30 تن از بسیجیان و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و با استفاده از 4 دستگاه خودرو و مصرف روزانه بیش از 1500 لیتر مواد ضدعفونی کننده انجام و همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.