تاریخ انتشار : شنبه 14 مارس 2020 - 21:18

شهردار اهواز خبر داد: اعمال محدودیت جدید تردد در اهواز به دلیل کرونا

شهردار اهواز خبر داد: اعمال محدودیت جدید تردد در اهواز به دلیل کرونا

هما خوزستان: شاعری شهردار اهواز از اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در اهواز برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش سایت شهرداری اهواز، ظهر امروز جلسه مشترک شهرداری اهواز با پلیس راهور به منظور کنترل عبور مرور و اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح شهر برای مقابله و پیشگیری با

هما خوزستان: شاعری شهردار اهواز از اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در اهواز برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، ظهر امروز جلسه مشترک شهرداری اهواز با پلیس راهور به منظور کنترل عبور مرور و اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح شهر برای مقابله و پیشگیری با شیوع ویروس کرونا با حضور شهردار اهواز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز ، مدیران مناطق و عوامل راهور در ساختمان شهرداری اهواز برگزار شد.

شهردار اهواز در حاشیه این جلسه گفت: همانطور که قبلا گفته شد ما با یک بحران جدی که به اپیدمی جهانی رسیده است مواجه هستیم. مکررا به مردم توصیه شد که در خانه بمانند تا شاهد شکسته شدن حلقه انتقال این بیماری باشیم.

شاعری اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری اهواز برای ضدعفونی کردن شهر و مقابله با کرونا با همه ی ظرفیت مشغول فعالیت می باشد اما مهمترین مسئله این است که مردم اقدامات و مسائل بهداشتی لازم را رعایت کنند.

شهردار اهواز تصریح کرد: در جلسه مشترک که با پلیس راهور شهرستان اهواز داشتیم تصمیمات و محدودیت های ترافیکی جدیدی اتخاذ شد.

وی افزود: تلاش می کنیم در سطح شهر و خیابان هایی که ممکن است کاهش عبور و مرور در آن ها از چرخه انتقال ویروس کرونا بکاهد، محدودیت هایی اعمال کنیم. امیدواریم با همکاری و رعایت شهروندان مجبور به وضع محدودیت های دیگری نشویم.

شاعری در پایان خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا می کنیم در منزل بمانند، جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند. ویروس کرونا جدی است و باید از سوی مردم جدی گرفته و رفتار متفاوتی داشته باشند.

سرهنگ پيريايي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اهواز نیز در حاشیه این نشست گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل عبور مرور محدودیت های جدیدی در شهر اهواز اعمال خواهد شد. که به شرح زیر است:
در خیابان های سلمان فارسی،امام خمینی ره، آیت الله طالقانی، خیابان سی متری از نادری تا طالقانی محدویت 100 درصدی، در ساحلی شرقی و غربی توقف مطلقا ممنوع و کندرو ها مسدود خواهد شد.
در همین راستا محدودیت هایی در خیابان اصلی زیتون کارمندی از فلکه چیتا تا فلکه سنگر و کوی کیانپارس از میدان سوم تا میدان چمران خواهیم داشت.

همچنین گفته شد ورود به پارک ها اهواز ممنوع و کلیه پارکینگ ها در سطح شهر تعطیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.