تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مارس 2020 - 11:36

رويكرد برندينگ و خدمات به جاي توسعه اولويت نخست در شركت گاز استان خوزستان

رويكرد برندينگ و خدمات به جاي توسعه اولويت نخست در شركت گاز استان خوزستان

هما خوزستان: ابول‌پور با بیان اینکه مصرف گاز در استان بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب است، افزود: خوزستان چون هم تولیدکننده است و هم برای انتقال گاز یک کریدور است -یعنی خطوط سراسری گاز از خوزستان می‌گذرد- در طرح جامع خوزستان کلیه شهرهای استان به لحاظ تامین گاز به صورت رینگ هستند و خطوط پایدار

هما خوزستان: ابول‌پور با بیان اینکه مصرف گاز در استان بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب است، افزود: خوزستان چون هم تولیدکننده است و هم برای انتقال گاز یک کریدور است -یعنی خطوط سراسری گاز از خوزستان می‌گذرد- در طرح جامع خوزستان کلیه شهرهای استان به لحاظ تامین گاز به صورت رینگ هستند و خطوط پایدار دارند تا مشکل قطعی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث گاز در استان شرایط و شبکه پایداری داریم و هیچ‌گاه قطعی گاز نداریم، گفت: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه‌ای که پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، گاز بوده که این مهم حاصل تلاش نیروهای شرکت گاز و استانداردهای اجرا بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای افزود: در شرایط بهره‌مندی ۹۹ درصدی مناطق شهری و ۸۳ درصدی مناطق روستایی استان از نعمت گاز، دیگر بحث توسعه و چشم‌انداز معنا ندارد پس باید به سمت برندینگ و خدمات برویم. از سال گذشته که این سمت را عهده‌دار شدم، شعار و چشم‌انداز شرکت را سمت برندینگ تغییر دادم و هدف ما این است که به تحسین برانگیزترین شرکت در ارایه خدمات تبدیل شویم و بتوانیم در زمینه شاخص‌های فرآیندی و عملکردی با دیگر شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور رقابت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.