تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مارس 2020 - 11:38

دو دستگاه سی وی تی 400 کیلو ولت در پست سد شهید عباسپور نصب و راه اندازی شد

دو دستگاه سی وی تی 400 کیلو ولت در پست سد شهید عباسپور نصب و راه اندازی شد

هما خوزستان: مدیر پست های بلافصل در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از نصب و راه اندازی دو دستگاه سی وی تی 400 کیلو ولت در پست سد شهید عباسپور خبر داد. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و بر ق خوزستان، ” غلامرضا قصابیان”  گفت  :  نظر به پیگیری های

هما خوزستان: مدیر پست های بلافصل در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از نصب و راه اندازی دو دستگاه سی وی تی 400 کیلو ولت در پست سد شهید عباسپور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و بر ق خوزستان، ” غلامرضا قصابیان”  گفت  :  نظر به پیگیری های انجام شده توسط مدیریت عامل شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور و معاونت توسعه و بهره برداری نیروگاههای سازمان آب و برق خوزستان ، دستور کار نصب دو دستگاه سی وی تی 400 کیلو ولت بر روی باس بار واحدها (باس 91) به شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی ابلاغ و در پروسه انجام کار قرار گرفت.

قصابیان افزود: به دلیل اشکالات موجود در هنگام سنکرون کردن واحد 4 که از طریق فاز B باس بار91 صورت می گرفت نیاز مبرم بود که دو دستگاه CVT بر روی فاز های A وC  نیز نصب گردد.

مدیر پست های بلافصل در پایان اظهار داشت : از مزایای این طرح می توان به قرائت فازهای  A و C علاوه بر قرائت فاز B اشاره نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.