تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2020 - 12:00

دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت خط ۱۳۲ کیلو ولت ماهشهر ۴۰۰ به جراحی ۳ را از شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر تحویل گرفته و آن را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: این

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت خط ۱۳۲ کیلو ولت ماهشهر ۴۰۰ به جراحی ۳ را از شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر تحویل گرفته و آن را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: این خط ۲۵ کیلومتر مدار داشته و ارزش سرمایه گذاری پروژه بالغ بر ۱۸۷ میلیارد ریال بوده است.
وی تقویت زیرساخت های برق ماهشهر و تغذیه برق شهرک بعثت و جراحی در این شهرستان را از مهم ترین اهداف برقداری این خط عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۹ کیلومتر مدار به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین خبر از واگذاری پست و خط بعثت ماهشهر به این شرکت داده و افزود: با توافقات فی مابین وزارت نیرو و نفت پست و خط مذکور تحویل این شرکت شده است.
دشت بزرگ تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود پست و خط بعثت در تابستان ۱۴۰۰ با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی به بهره برداری برسد و ۱۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان اضافه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.