تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2020 - 16:35

استاندار خوزستان گفت: بیمارستان‌های استان خوزستان در حال مدیریت هستند، و در حال حاضر با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه نیستند.

استاندار خوزستان گفت: بیمارستان‌های استان خوزستان در حال مدیریت هستند، و در حال حاضر با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه نیستند.

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان نسبت به روز های گذشته افزایش یافته و رشد داشته است،و این حساسیت بیشتری را می‌طلبد. استاندار خوزستان افزود: البته افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا یک

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان نسبت به روز های گذشته افزایش یافته و رشد داشته است،و این حساسیت بیشتری را می‌طلبد.

استاندار خوزستان افزود: البته افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا یک حسن است، که بیماریابی دانشگاه‌های علوم پزشکی جدی تر شده است.

شریعتی تصریح کرد: تا کنون روند بیماری در استان به خوبی مدیریت شده و وضعیت پایداری داشته است، اما این پایداری شکننده است. در بیماری‌های مسری، سطح پایداری و ناپایداری بسیار نزدیک است و از آنجا که خط مقدم مقابله با این‌ بیماری مردم هستند، از آنها درخواست می‌کنیم که همچنان جدی تر و ویژه تر به توصیه‌های مسئولان رسمی گوش فرا دهند.

غلامرضا شریعتی بیان داشت: از فرمانداران تمامی شهرستان‌های استان خوزستان درخواست کردم که مسئله انتشار ویروس کرونا را جدی تر بگیرند و فرمانداران تمام کارهای غیرضروری خود را کنار بگذارند.

شریعتی با تاکید بر لزوم تغییر سبک زندگی مردم گفت: مردم باید نوع و شیوه زندگی خود را متناسب با رفتار ویروس برای مقابله با آن تغییر دهند، ما نیز اعمال مدیریت و حاکمیت خود را برای مبارزه با این‌ ویروس اصلاح کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم کارهای غیرضروری خود را کنار بگذارند‌ بیان داشت: مردم به جز مواقع ضروری حداقل مراجعات را به ادارات داشته باشند وسعی کنند به بعداز عید کارهای خود را موکول کنند.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: بیمارستان های استان خوزستان در حال مدیریت هستند، و در حال حاضر با هیچ کمبود امکانات و تجهیزات مواجه نیستند.

شریعتی ادامه داد: برای مردم نیز به اندازه کافی الکل و دستکش در حال توزیع است ، البته کمی در تامین ماسک با مشکل مواجه شده این که با اقدامات مختلف در حال رفع کمبود ماسک هستیم.

وی گفت: شهرداران و دستگاه های اجرایی همه موظف هستند بطور کامل در خدمت فرمانداران باشند و فرمانداران نیز با مشورت تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد:از مردم عزیز خواهش میکنم که جز در موارد غیرضروری از منزل خارج نشوند و به توصیه ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه ها علوم پزشکی استان خوزستان توجه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.