تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مارس 2020 - 11:55

استاندار خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: ضرورت توجه ویژه به امر ضدعفونی کردن مدارس خوزستان/آموزش الکترونیکی دانش آموزان با جدیت دنبال شود

استاندار خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: ضرورت توجه ویژه به امر ضدعفونی کردن مدارس خوزستان/آموزش الکترونیکی دانش آموزان با جدیت دنبال شود

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: سراسر مدارس استان می بایست با استفاده از الگوهای صحیح ضدعفونی شود همچنین آموزش محتواهای تخصصی به صورت الکترونیکی به دانش آموزان می بایست با جدیت دنبال شود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ در جلسه شورای

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: سراسر مدارس استان می بایست با استفاده از الگوهای صحیح ضدعفونی شود همچنین آموزش محتواهای تخصصی به صورت الکترونیکی به دانش آموزان می بایست با جدیت دنبال شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: دانش آموزان می بایست در کنار سایر اعضای خانواده در محیط امن خانه بمانند تا از گزند ویروس کرونا در امان باشند.


وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اصلاح روش های مدیریتی برای مقابله با بحران کرونا در استان، خاطرنشان کرد: لازمه مدیریت مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع بیماری های واگیردار استفاده از الگوهای عملکردی مناسب و مدون مدیریتی است.


استاندار خوزستان در عین حال با اظهار اینکه ضدعفونی مدارس می بایست به عنوان یک برنامه اولویت دار دنبال شود، توضیح داد: تاکنون آموزش و پرورش استان بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای گندزدایی مدارس اختصاص داده است.


شریعتی ادامه داد: آموزش دانش آموزان از طریق بسترهای مجازی می تواند نقش مهمی در جبران وقفه تحصیلی ایجاد شده برای دانش آموزان ایفا کند. استفاده از ظرفیت استودیو تخصصی آوای مدرسه می تواند تحقق این مهم را تسهیل کند.


وی در پایان یادآور شد: بی شک با پیروی از الگوهای صحیح رفتاری و عدم خروج غیرضروری از منزل توسط مردم عزیز خوزستان به زودی شاهد برگزاری جشن کنترل بیماری کووید ۱۹ در خوزستان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.