تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مارس 2020 - 13:50

اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی مدارس سراسر استان/راه اندازی استودیو آوای مدرسه با هدف تولید محتوای برتر آموزشی

اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی مدارس سراسر استان/راه اندازی استودیو آوای مدرسه با هدف تولید محتوای برتر آموزشی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس استان خوزستان و راه اندازی استودیو آوای مدرسه با هدف تولید محتوای آموزشی تخصصی برای دانش آموزان خبر داد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ظهر امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس استان خوزستان و راه اندازی استودیو آوای مدرسه با هدف تولید محتوای آموزشی تخصصی برای دانش آموزان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ظهر امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: طرح جامع آموزش الکترونیکی دروس تخصصی در راستای پویش #آموزش_ادامه_دارد به صورت جدی توسط مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان دنبال می شود.


وی با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار و ۲۱۹ دبیر تخصصی وظیفه تولید محتوای الکترونیکی دروس را به عهده دارند؛ خاطرنشان کرد: از این تعداد بالغ بر ۳ هزار و ۴۳۰ دبیر متوسطه اول و ۴ هزار و ۷۸۹ دبیر مربوط به متوسطه دوم هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: همچنین وظیفه راهبری فرآیند تولید محتوای الکترونیکی نیز بر عهده ۳۴۰ سرگروه تخصصی متوسطه و ۲۵۰ سرگروه تخصصی دوره ابتدایی را به عهده دارند و بر فرآیند علمی محتوای تولید شده نظارت می کنند.


مودت در عین حال با اظهار اینکه آموزش و پرورش خوزستان با راه اندازی استودیو آوای مدرسه گام مهمی در راستای تولید محتوای آموزشی برخواهد داشت، توضیح داد: این بستر برای اولین بار در کشور و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مهیا شده است تا زمینه لازم برای تولید محتوای فاخر آموزشی برای همه دانش آموزان مهیا شود.


وی در پایان گفت: علی رغم عدم حضور دانش آموزان در مدارس، فرآیند آموزش همچنان ادامه دارد و آموزش الکترونیکی دروس در بستر سایت های مختلف تعاملی و فضای مجازی دنبال می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.