تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فوریه 2020 - 12:39

3طرح مجتمع آموزش فنون مناطق نفت خیز جنوب به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین شد

3طرح مجتمع آموزش فنون مناطق نفت خیز جنوب به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین شد

هما خوزستان: سه طرح استخر امداد و نجات، رهایی از بالگرد ساقط در آب (HUET) و زمین آتش مجتمع آموزش فنون شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به نام شهيد سپهبد قاسم سليماني مزين شد. به گزارش روابط عمومي، آيين افتتاح اين طرح ها روز يكشنبه 20 بهمن ماه 1398 همزمان با گراميداشت دهه مبارك فجر با

هما خوزستان: سه طرح استخر امداد و نجات، رهایی از بالگرد ساقط در آب (HUET) و زمین آتش مجتمع آموزش فنون شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به نام شهيد سپهبد قاسم سليماني مزين شد.

به گزارش روابط عمومي، آيين افتتاح اين طرح ها روز يكشنبه 20 بهمن ماه 1398 همزمان با گراميداشت دهه مبارك فجر با حضور مهندس احمد محمدي مدیر عامل شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب و جمعي از مديران و روساي ادارات اين شركت بر گزار شد.

شايان ذكر است استخر امداد و نجات در فضایی 1250 متر مربعی و کاسه استخر استاندارد 312.5 متر مربعی با عمق چهار متر جهت انجام آموزش امداد و نجات احداث شد و با ایجاد یک اتاق هیدرولیک، تجهیزات شبیه ساز شرایط دریایی جهت ارائه آموزش های HUET در آن قرار دارد که آن را به اولین مرکز آموزشی کاملا مکانیزه این دوره در کشور بدل کرده است.

زمین آتش نیز در راستای ارتقاء سطح آمادگی آتش نشانان در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و استفاده از سامانه های تمام اتوماتیک شبیه ساز آتش و مهار آن احداث شده است.

برای احداث استخر و زمین آتش حدود 48 میلیار ریال هزینه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.