تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 فوریه 2020 - 13:12

واژگونی خودرو 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت

واژگونی خودرو 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی خودروی پژو 3 كشته و یک مجروح برجای گذاشت. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 در خصوص وقوع يک فقره واژگونی در محور “اهواز _ خرمشهر” فرعی جفیر به سمت طلائیه، بلافاصله

رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی خودروی پژو 3 كشته و یک مجروح برجای گذاشت.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 در خصوص وقوع يک فقره واژگونی در محور “اهواز _ خرمشهر” فرعی جفیر به سمت طلائیه، بلافاصله ماموران پلیس و نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس مشخص شد یك دستگاه خودرو سواري پژو 405 به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شده که متاسفانه 3 نفر از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند و یک مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.