تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فوریه 2020 - 11:59

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی اهواز: هیچ گونه كمبود دارو وجود ندارد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی اهواز: هیچ گونه كمبود دارو وجود ندارد

هما خوزستان: دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، بیان کرد: با وجود تحریم‌هایی اعمال شده بر کشور، به ویژه محدودیت و فشارهایی که در بخش دارو

هما خوزستان: دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، بیان کرد: با وجود تحریم‌هایی اعمال شده بر کشور، به ویژه محدودیت و فشارهایی که در بخش دارو وجود دارد با این وجود مشکلی در تامین دارو وجود ندارد و بیماران نگران تامین دارو نباشند.


وی گفت: به عنوان مثال در بحث تامین انسولین قلمی به اندازه نیاز این دارو تامین شده و نگرانی در این بخش وجود ندارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه به موضوع کیک‌های آلوده به قرص در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه ۱۱۳ مورد کیک آلوده به قرص در خوزستان شناسایی شد که بیشتر در شهرستان‌هایی که نا آرامی های آبان ماه در آنها رخ داده بود، شناسایی شد.

حسین برزگر با اشاره به همکاری نیروی انتظامی ادامه داد: کیک‌های شناسایی شده در مرحله تولید مشکلی نداشتند و آلوده نشده بودند، بلکه این قرص‌ها توسط افرادی در کیک‌ها جاگذاری شده بودند که با همکاری کارشناسان نیروی انتظامی جلوی این کار گرفته شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه عندان کرد: درآزمایشگاه‌های کنترل کیفی غذا و دارو که مرجع اصلی مبارزه با بیوتروریسم است،طی ۹ ماهه اول سال هفت هزار و دویست و پانزده نمونه از محصولات غذایی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کالای سلامت را مورد آزمایشات کامل قرار داده شد.
وی در بخش دیگر ضمن بیان اهمیت سلامت جامعه اظهار داشت: ۹۸.۲ درصد محصولات تولید شده در خوزستان در بخش‌های مختلف آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی در سلامت کامل هستند .

برزگر در ادامه یاد اور شد:  ۹۸.۵ درصد محصولاتی که در بازار عرضه می شود، از استان ها و یا کشورهای دیگر وارد استان شده است که آنها نیز سالم هستند.

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند در زمینهٔ غذا و دارو بیشترین فشار را به کشور وارد می‌کنند تا حداکثر نارضایتی را در بین مردم ایجاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.