تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فوریه 2020 - 12:48

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت های دیگر،شرکت در انتخابات است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت های دیگر،شرکت در انتخابات است

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بعد از ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت های دیگر،شرکت در انتخابات است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند پیش از ظهر امروز(۲۰ بهمن) در نشست خبری هماهنگی

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بعد از ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت های دیگر،شرکت در انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند پیش از ظهر امروز(۲۰ بهمن) در نشست خبری هماهنگی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: امسال طبق آخرین تصمیمی که گرفته شد،محل راهپیمایی ۲۲ بهمن از فلکه مولوی تغییر کرد و مسیر جدید شروع راهپیمایی از میدان شهدا به سمت نادری و از آنجا به سمت چهارراه آبادان است.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی،افزود: امسال رویدادهایی داشتیم که در مقایسه با سال های قبل متفاوت بود و پیامدهای مثبتی برای انقلاب اسلامی داشت.

جوروند با بیان اینکه شهادت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای همه ما بسیار تلخ و درد بزرگی بود،ادامه داد: تشییع باشکوه پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی نماد اتحاد و همبستگی بی نظیر ملت ایران بود و اتفاق بزرگی را رقم زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بعد از ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم و تفاوت یک حکومت دینی مردمی با حکومت های دیگر،شرکت در انتخابات است. در انتخابات مهم حضور مردم است و از رسانه ها می خواهیم مردم را به مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تشویق کنند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حس نوستالژیک برای همه مردم دارد و آن بازگشت به روزهای انقلاب است. هیچ چیز به اندازه مشارکت مردم در انتخابات نمی تواند قوت قلب برای مسئولان کشور باشد. مردم خوزستان متعهد به انقلاب و نظام هستند و حضورشان در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بی نظیر بود.

مانعی برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در استان وجود ندارد

جوروند با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در اهواز افزود: در حال حاضر جشنواره فیلم فجر را در خوزستان داریم و بعد از آن از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه جشنواره موسیقی فجر در سینما هلال و تالار آفتاب اهواز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در نیمه دوم اسفندماه امسال جشنواره شعر استان برگزار می شود که رویداد بسیار مهمی است. اتفاقات مهم فرهنگی در خوزستان در حال برگزاری است. همانطور که وزیر ارشاد گفت ایران فقط تهران نیست ما هم می گوییم خوزستان فقط اهواز نیست و تاکید کردیم که رویدادهای فرهنگی در سراسر استان برگزار و تمرکززدایی شود.

وی با بیان اینکه مانعی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در استان وجود ندارد،تصریح کرد: البته خود ما هم مراقب هستیم و نظارت می کنیم. حراست ما در محل برگزاری کنسرت ها حضور دارد و نظارت می کند و از ناجا هم در محل برگزاری کنسرت ها برای برقراری نظم و امنیت علاقه مندان به موسیقی حضور دارند.

جوروند اظهار کرد: محتوای برنامه ها هم از قبل نظارت می شود.جامعه هم نیازمند نشاط و امید است و کسانی که بذر ناامیدی و یاس را در جامعه می کارند منفور و مطرود هستند.

وی جشنواره های فرهنگی و هنری را جزء اتفاقات خوب فرهنگی عنوان کرد که باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.