تاریخ انتشار : یکشنبه 2 فوریه 2020 - 13:23

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب: اجرای برنامه های متنوع دانش آموزی در خوزستان همزمان با دهه مبارک فجر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب: اجرای برنامه های متنوع دانش آموزی در خوزستان همزمان با دهه مبارک فجر

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: برنامه های فرهنگی، نمایشگاهی و برگزاری نشست های اندیشه ورز در مدارس از برنامه هایی است که اجرای آنها در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، کورش مودت روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: برنامه های فرهنگی، نمایشگاهی و برگزاری نشست های اندیشه ورز در مدارس از برنامه هایی است که اجرای آنها در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، کورش مودت روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸ در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد رضوان ناحیه ۱ اهواز برگزار شد، گفت: امروز در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدرسه شاهد رضوان ناحیه ۱ اهواز نواخته شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در ایام دهه مبارک فجر اجرای برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است، افزود: برنامه های فرهنگی، نمایشگاهی و برگزاری نشست های اندیشه ورز در مدارس بخشی از برنامه هایی است که اجرای آنها در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

مودت همچنین گفت: برگزاری جلسات سخنرانی با حضور دانش آموزان در طول ایام الله دهه فجر با هدف آگاه سازی آنان نسبت به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش خوزستان در این دهه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه دانش آموزان خوزستانی در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز حضور فعالی خواهند داشت، تصریح کرد: اجرای سرود همگانی توسط یک هزار و 357 دانش آموز از برنامه های ویژه دانش آموزی در روز راهپیمایی 22 بهمن است.

مودت گفت: همچنین از پیش از شروع دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه های آموزشی در استان خوزستان بودیم که افتتاح پروژه های مدرسه سازی و عمرانی در طول دهه فجر نیز ادامه پیدا می کند.  

گفتنی است؛ آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مدرسه شاهد رضوان ناحیه ۱ اهواز برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.