تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فوریه 2020 - 12:27

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: افتتاح دو مدرسه در بخش شاوور شوش با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: افتتاح دو مدرسه در بخش شاوور شوش با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال

هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز یکشنبه 20 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو مدرسه ۶ کلاسه در بخش شاوور شوش به بهره برداری رسید. وی با بیان اینکه این مدارس در مجموع دارای 12 کلاس

هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز یکشنبه 20 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو مدرسه ۶ کلاسه در بخش شاوور شوش به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مدارس در مجموع دارای 12 کلاس درس هستند، افزود: اعتبار ساخت این مدارس بیش از ۴۰ میلیارد ریال است و در مساحت  یکهزار مترمربع زیربنا احداث شده اند.

مودت با اشاره به اینکه عملیات ساخت این ۲ مدرسه که در آستانه تخریب قرار داشتند از اعتبارات بانک پاسارگاد تامین شده است، افزود: مدرسه شرافت در روستای بیت اسماعیل(مالک اشتر) ومدرسه انصار در روستای خشه برای دانش آموزان این منطقه احداث شده است. 

گفتنی است؛ آیین بهره برداری از این مدارس با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار شوش، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، قائم مقام بانک پاسارگاد و بخشدار شاوور برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.