تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فوریه 2020 - 10:55

لزوم تشکیل تیم های کارشناسی برای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب

لزوم تشکیل تیم های کارشناسی برای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب

هما خوزستان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه و تشکیل تیم های کارشناسی ، می توان در محورهای متعدد این بیانیه حرکتی را ایجاد کرد و نتیجه آن را در جامعه ببینیم. حجت الاسلام موسوی فرد که در نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان

هما خوزستان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه و تشکیل تیم های کارشناسی ، می توان در محورهای متعدد این بیانیه حرکتی را ایجاد کرد و نتیجه آن را در جامعه ببینیم.

حجت الاسلام موسوی فرد که در نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان سخن می گفت، افزود: نکات مطرحه شده در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول است و این نکات با فطرت انسان هماهنگ است .

امام جمعه اهواز افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، انقلاب ما انقلاب فراملی ، منطقه ای و انسانی است و شعارهای آزادی ، استقلال و برابری که برگرفته از فطرت انسان است ، هیچ زمانی کهنه نخواهند شد و همیشه زنده هستند چون از فطرت انسان سرچشمه می گیرند.  

 حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام اسلامی است ، گفت: این بیانیه به ظرفیت ها، فرصت ها و توانمندی های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره می کند که با عملیاتی شدن آنها ، می توان جهانی را به حرکت درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهوازافزود: روی همه نکات بیانیه باید تمرکز کرد ولی توصیه و پیشنهاد بنده به استادان این است که روی هفت محور پایانی ، تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی به محور علم و پژوهش در بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت : علم و دانش قدرت آفرین است و این قدرت باید در مسیر حق و اهل بیت (ع) هدایت شود و برای عملی کردن این محورها نیاز به تشکیل تیم عملیاتی است.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به محور معنویت و اخلاق اشاره کرد و گفت : این محور نیاز فوری ،اصلی و حیاتی بشر است و علم با اخلاق و معنویت ، مهم و جایگاه خاص خود را دارد.

در ادامه این نشست رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در سخنانی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و خوش آمدگویی به استادان حاضر در نشست ، گفت: با انسجام و هماهنگی بیشتر برای عملیاتی نمودن گام دوم انقلاب ، قدم بر می داریم .

حجت الاسلام فرج اله براتی ادامه داد: در این خصوص کارگروه هایی در واحد دانشگاهی استان خوزستان تشکیل شد و باید به عنوان یک سند بالادستی در نظر گرفته شده است .

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب ، تکلیف برای همه بخصوص برای جوانان ، نخبگان و فرهیختگان مشخص شده است و باید با تمام وجود وارد عملیاتی نمودن آن شویم .

حجت الاسلام علی عطایی نسب افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان کارهای خوبی در این خصوص انجام شده و باید به عنوان یک دانشگاه به این بیانیه نگاه کنیم و دنبال راهکارهای عملی آن باشیم .

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم گفت: بعد از گذشت یکسال از بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج اساتید برای مطالبه اجرایی شدن آن می تواند نقش مهمی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.