تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 فوریه 2020 - 12:43

سومین جلسه کمیته درآمدی سازمان پسماند برگزار شد.

سومین جلسه کمیته درآمدی سازمان پسماند برگزار شد.

هما خوزستان: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از برگزاری سومین جلسه کمیته در آمدی به منظور ساماندهی وبهبود نحوه وصول مبالغ در آمدی وبررسی موضوع افزایش وجذب در آمد حاصل ازخدمات بهای پسماندبا حضور مدیران و کارشناسان درآمد خبر داد.     قنواتی در جمع اعضای کمیته درآمدی سازمان پسماند گفت: وصول صد

هما خوزستان: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از برگزاری سومین جلسه کمیته در آمدی به منظور ساماندهی وبهبود نحوه وصول مبالغ در آمدی وبررسی موضوع افزایش وجذب در آمد حاصل ازخدمات بهای پسماندبا حضور مدیران و کارشناسان درآمد خبر داد.

    قنواتی در جمع اعضای کمیته درآمدی سازمان پسماند گفت: وصول صد در صدی درآمدهای سازمان باید به عنوان هدف نهایی سازمان تعیین ومحقق شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع زباله در دنیا جزء درآمدی پایدار شهری است گفت: ما از زباله های این شهر می توانیم به سمت کسب درآمدهای پایدار برویم.
قنواتی تصریح کرد: جمع آوری وحمل ودفن پسماندهای مراکز بهداشتی ودرمانی ومطب های سطح شهر به صورت روزانه در دستور کار نیروی انسانی وناوگان خدمات شهری بوده که طبق فرمول با توجه به حجم وتناژ زباله، با بیمارستانها ومطب ها قرارداد بسته می شود واین مراکز ملزم به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند می باشند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با اشاره به مشکلات این سازمان در پاسخ دادن به انتظارات مردم افزود: این سازمان جهت انجام کارهای زیرساختی وعمرانی بخشی از منابع درآمدی ومالی خود را از طریق اخذ بهای مدیریت پسماند از مردم دریافت می کند وآن را در پروژه های زیرساختی وخدماتی هزینه می کند ،به همین دلیل با انتظارات مردم روبروست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.