تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فوریه 2020 - 11:07

رونمایی از اولین تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز

رونمایی از اولین تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز

با حضور استاندار خوزستان اولین تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز رونمایی شد. هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: تندیس سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان اولین تندیس در کشور امروز دوشنبه ۲۸ بهمن در اهواز مورد

با حضور استاندار خوزستان اولین تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز رونمایی شد.

هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: تندیس سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان اولین تندیس در کشور امروز دوشنبه ۲۸ بهمن در اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان سرباز فداکار وطن یاد کرد و افزود: همانگونه که پیکر این شهید بزرگوار در بدو ورود به کشور وارد اهواز شد و برای برگزاری یک تشیع باشکوه، مورد استقبال مردم خوزستان قرار گرفت، بر ما فرض بود که اولین تندیس این مرد بزرگ در این شهر و استان رونمایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: خدمات و ایثارگری های سردار شهید قاسم سلیمانی در خوزستان و کمک های ایشان در سیل اخیر استان فراموش شدنی نیست و باید این تندیس به عنوان اولین تندیس کشور در اهواز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شریعتی گفت: از سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان که برای احداث این تندیس کمک های قابل ملاحظه ای داشت تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.