تاریخ انتشار : شنبه 25 ژانویه 2020 - 12:26

رهاسازی 27 خودرو گرفتارشده در برف و کولاک محوراندیکا-شهرکرد

رهاسازی 27 خودرو گرفتارشده در برف و کولاک محوراندیکا-شهرکرد

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راهاسازی 27 خودرو گرفتارشده در برف و کولاک در محورهای برف گیر این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا، اظهار کرد: در پی بارپش برف و کولاک شدید چند ساعت گذشته 5

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راهاسازی 27 خودرو گرفتارشده در برف و کولاک در محورهای برف گیر این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا، اظهار کرد: در پی بارپش برف و کولاک شدید چند ساعت گذشته 5 شنبه سوم بهمن در محور اندیکا ــ شهرکرد که برای ساعاتی منجر به قطع ارتباط محور مواصلاتی شد با بکارگیری 4 تیم عملیاتی، 4 تیم پشتیبانی و 12 پرسنل این محور پاکسازی شد.

وی افزود:  با تلاش راهداران شهرستان اندیکا، این محور بطور کامل در محدوده حوزه استحفاظی استان خوزستان پاکسازی ولی به رانندگان عزیز توصیه می شود جهت تسهیل تردد به سمت استان چهارمحال و بختیاری حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطرنشان کرد با تلاش نیروهای امدادی به ویژه راهداران 27 خودرو گرفتار در برف رهاسازی و 26 مسافر نیز اسکان داده شدند.

بهرامی نیا خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در این مسیر رهاسازی شده اند، تأِکید کرد: روز چهارشنبه نیز تأکید کردبا توجه به بارش سنگین برف و کولاک به هموطنان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری نموده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.