تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فوریه 2020 - 12:07

دیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین بهره برداری از یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس با حضور رئیس مجلس: نوسازی مدارس یکی از پرکار ترین دستگاه های اجرایی در خوزستان / توجه ویژه دولت و مجلس به مدرسه سازی در خوزستان

دیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین بهره برداری از یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس با حضور رئیس مجلس: نوسازی مدارس یکی از پرکار ترین دستگاه های اجرایی در خوزستان / توجه ویژه دولت و مجلس به مدرسه سازی در خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خورستان از پرکار ترین دستگاه های اجرایی در استان خوزستان است. مجموع کلاس های تحویلی در سال جاری به آموزش و پرورش خوزستان به بیش از 1 هزار و 331 کلاس درس رسیده است که این امر

هما خوزستان: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خورستان از پرکار ترین دستگاه های اجرایی در استان خوزستان است. مجموع کلاس های تحویلی در سال جاری به آموزش و پرورش خوزستان به بیش از 1 هزار و 331 کلاس درس رسیده است که این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت و مجلس به ساخت و احداث مدرسه در استان خوزستان است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علی قربانی روز سه شنبه 15 بهمن ماه 98 در آیین بهره برداری از یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس در استان خوزستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، گفت: استان خوزستان دارای حدود 6 هزار مدرسه و بالغ بر 30 هزار کلاس درس است که از این تعداد کلاس، حدود 30 درصد از آنها فرسوده هستند.

وی با اشاره بر لزوم افزایش سرانه آموزشی در استان خوزستان گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حال حاضر با 547 پروژه در قالب 2 هزار و 291  کلاس درس که از اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال برخوردارند، یکی از پرحجم ترین دستگاه های اجرایی در سطح استان خوزستان می باشد.

قربانی با بیان اینکه در حادثه سیل فروردین ماه 113 مدرسه در استان خوزستان با آسیب رو به رو شد و در اثر وقوع زلزله در مسجد سلیمان نیز بیش از 60 مدرسه خسارت دید، گفت: با بسیج اعتبارات ملی، استانی و کمک خیرین تمامی مدارس سیل زده قبل از شروع سال تحصیلی 98 بازسازی شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین تعمیرات اساسی کلیه مدارسی که براثر وقوع زلزله آسیب دیدند، صورت گرفت و عملیات اجرایی 12 پروژه جدید با حدود 100 کلاس درس در مسجد سلیمان در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان همچنین گفت: در ابتدای سال جاری  254 پروژه آموزشی در قالب 860 کلاس درس با اعتبار 1300 میلیارد ریال در مهرماه 98 به بهره برداری رسید و امروز نیز شاهد افتتاح 142 مدرسه با حضور رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس در استان خوزستان هستیم.

وی یادآور شد: مجموع کلاس های تحویلی در سال جاری به آموزش و پرورش خوزستان به بیش از 1 هزار و 331 کلاس درس رسیده است که این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت و مجلس به ساخت و احداث مدرسه در استان خوزستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.