تاریخ انتشار : دوشنبه 3 فوریه 2020 - 12:12

دو انتصاب جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز

دو انتصاب جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز

هما خوزستان: در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محمدحسین راضی جلالی عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی پاتوبیولوژی این دانشکده، منصوب شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در بخشی از متن این حکم آمده است: به استناد

هما خوزستان: در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محمدحسین راضی جلالی عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی پاتوبیولوژی این دانشکده، منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در بخشی از متن این حکم آمده است:

به استناد ماده هشت آیین­ نامه جامع مدیریت دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده دامپزشکی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت دو سال به سمت «مدیر گروه آموزشی پاتوبیولوژی» منصوب می ­شوید.

در حکمی دیگر از سوی دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر نوراله معلمی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی علوم باغبانی این دانشکده، منصوب شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

به استناد ماده هشت آیین­ نامه جامع مدیریت دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده کشاورزی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت دو سال به سمت «مدیر گروه آموزشی علوم باغبانی» منصوب می ­شوید.

همچنین دکتر خواجه در پیامی از تلاش های  دکتر اسمعیل خالقی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی در زمان تصدی مسئولیت مدیر گروه آموزشی علوم باغبانی تقدیر کرد و از او خواست در راستای اهداف مرتبط با مدیریت دانش در دانشگاه و به منظور ثبت و حفظ، تجارب ارزنده خود را برای بهره­ برداری آیندگان، به بانک مدیریت دانش نزد دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه هدیه نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.