کد خبر : 11263
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 فوریه 2020 - 20:05

در بازدید مدیران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطرح شد:در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، نفت در کنار شهرداری است

در بازدید مدیران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطرح شد:در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، نفت در کنار شهرداری است

هما خوزستان: جمعی از مدیران خدمات، بهداشت، ایمنی و شركت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دعوت سازمان پسماند از محل دفن صفیره، کارخانه تفکیک و پردازش پسماند و مرکز کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب اهواز بازدید کردند.      جمعی از مدیران خدمات، بهداشت، ایمنی و شركت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به

هما خوزستان: جمعی از مدیران خدمات، بهداشت، ایمنی و شركت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دعوت سازمان پسماند از محل دفن صفیره، کارخانه تفکیک و پردازش پسماند و مرکز کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب اهواز بازدید کردند.

     جمعی از مدیران خدمات، بهداشت، ایمنی و شركت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دعوت سازمان پسماند از محل دفن صفیره، کارخانه تفکیک و پردازش پسماند و مرکز کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب اهواز بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور و توضیحات محمدهادی قنوات عضو شورای شهر و قنواتی مدیرعامل سازمان پسماند همراه بود، حاضرین با فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری اهواز در راستای صیانت از سلامت و بهداشت عمومی آشنا شدند.
محمدهادی قنوات پیام حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را دغدغه‌مندی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی این مجموعه عظیم صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: با همراهی و مشارکت مجموعه نفت و شهرداری اهواز می‌توان غبار محرومیت را از چهره اهواز زدود‌.
قنوات اضافه کرد: با تعامل و حرکت جمعی می‌توان از سد مشکلات عبور کرد و رمز موفقیت وحدت و در کنار هم بودن است.

وی مشکلات شهر اهواز را دیرپا، مزمن و بزرگ دانست و افزود: باید شجاعت جراحی آسیب‌ها را داشت، شهر نیازمند نگاه طبیبانه است و شهرداری در کنار نفت می‌تواند قفل بسیاری از مشکلات را باز کند.

در ادامه این بازدید، مدیران مجموعه نفت استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته شهرداری اهواز به ویژه در خصوص احداث مرکز کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، آمادگی خود را برای حمایت و مساعدت به شهرداری اهواز در فعالیت‌هایی که جنبه عمومی داشته و موجب رضایت‌مندی شهروندان می‌شود، اعلام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.