تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فوریه 2020 - 12:59

تولید ۲۵ برنامه رادیویی با موضوع قبض سبز

تولید ۲۵ برنامه رادیویی با موضوع قبض سبز

هما خوزستان: سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی با موضوع قبض سبز در ۲۵ قسمت تولید و از رادیوی مرکز خوزستان در حال پخش می باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، کامران حدادی مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این خبر گفت ؛ این برنامه با هدف ترویج فرهنگ

هما خوزستان: سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی با موضوع قبض سبز در ۲۵ قسمت تولید و از رادیوی مرکز خوزستان در حال پخش می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، کامران حدادی مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این خبر گفت ؛ این برنامه با هدف ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و آشنایی مردم شریف استان خوزستان با تلاش های صورت گرفته در خصوص تامین وتوزیع برق پایدار و همچنین استفاده از خدمات الکترونیک این شرکت تولید و در حال پخش از صدای مرکز خوزستان است.
وی ادامه داد، روش های نوین دریافت و پرداخت قبض برق که منجر به حذف کاغذ و قبوض کاغذی برق شده است از موضوعات اصلی برنامه های تولید شده می باشد.
مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان افزود، معرفی ادارات برق شهرستان ها در استان خوزستان و تشریح اقدام های صورت گرفته برای توسعه شبکه برق، بیان چالش های عمده صنعت توزیع برق در فصول گرم سال و تبیین روش های همیاری مردم، بحث های کارشناسی و موارد مرتبط با حوزه صنعت برق از بخش های مختلف این برنامه رادیویی می باشد.
بر اساس این گزارش برنامه رادیویی برق و زندگی روزهای شنبه الی پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی روابط عمومی برق خوزستان، پخش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.