تاریخ انتشار : شنبه 15 فوریه 2020 - 11:45

توسط آبفا روستایی خوزستان انجام شد:بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرک امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک

توسط آبفا روستایی خوزستان انجام شد:بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرک امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک

هما خوزستان: سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان از بهره برداری از پروژه آبرسانی روستایی به شهرک امام رضا(ع) شهرستان اندیمشک خبر داد. عادل حرباوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرک امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک توسط تلاشگران

هما خوزستان: سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان از بهره برداری از پروژه آبرسانی روستایی به شهرک امام رضا(ع) شهرستان اندیمشک خبر داد.

عادل حرباوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهرک امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک توسط تلاشگران خدوم آبفا روستایی خوزستان انجام شد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان ادامه داد: این پروژه در راستای افزایش شاخص کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف این شهرک انجام پذیرفت.

حرباوی خاطرنشان ساخت: فرسودگی شبکه توزیع شهرک امام رضا(ع) منجر به شکستگی های مکرر و هدر رفت آب و افت فشار آب اهالی شریف این شهرک میشد، که با تعویض این شبکه توزیع، مشکلات و اختلال ها در آبرسانی برطرف شد.

وی اظهار کرد: در این پروژه بیش از ۴ کیلومتر شبکه توزیع و یک باب مخزن هوایی ۱۵۰ متر مکعبی تعویض و کارگزاری شده است.

حرباوی بیان کرد: در این پروژه ۲۴۰ متر محوطه سازی نیز انجام شده که در مجموع اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: عملیات احداث ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی شهرک امام رضا(ع) نیز در فاز بعدی به اجرا درخواهد آمد که در راستای تقویت فشار آب ساکنین این شهرک خواهد بود.گفتنی است شهرک امام رضا(ع) ۱۵۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۸۲ نفر را تحت پوشش دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.