تاریخ انتشار : جمعه 31 ژانویه 2020 - 15:36

تاکید فرماندار اهواز بر رفع مشکلات دانش آموزان و مدارس روستایی

تاکید فرماندار اهواز بر رفع مشکلات دانش آموزان و مدارس روستایی

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اهمیت خواندن آموزش و پرورش افزود: مشکلات دانش آموزان و مدارس در روستاها باید با همکاری همه ادارات و دستگاه ها رفع شود تا دانش آموزان در این مناطق دغدغه

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اهمیت خواندن آموزش و پرورش افزود: مشکلات دانش آموزان و مدارس در روستاها باید با همکاری همه ادارات و دستگاه ها رفع شود تا دانش آموزان در این مناطق دغدغه ای برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از مدرسه مقطع متوسطه در حال احداث منطقه بامدژ بخش مرکزی اهواز در سال آینده، بخش زیادی از مشکل دانش آموزان روستاهای این منطقه رفع می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز با اهمیت خواندن موضوع امنیت مدارس گفت: مدارس آسیب پذیر هستند و باید نکات ایمنی و امنیت آنها حفظ شود.

عالمی نیسی با بیان اینکه سرانه اختصاصی به مدارس برای رفع مشکلات محدود است، افزود: با استفاده از ظرفیت شرکت ها، خیران و دهیاران در روستاها می توان بخش زیادی از مشکلات مدارس را رفع کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن به دهه فجر، بر همکاری همه ادارات و دستگاه های اجرایی بویژه نواحی آموزش و پرورش شهرستان اهواز برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین های دهه فجر تاکید کرد.

فرماندار اهواز در پایان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز در روز دوم اسفند ماه گفت: نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات بسیار مهم است که آموزش و پرورش باید همکاری لازم برای تامین نیرو را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.